Resultats de la cerca bàsica: 223

101. tenda
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Esport
Coberta de tela desmuntable i transportable que s'estén sobre una estructura de pals clavats a la neu i subjectats mitjançant unes cordes. [...]
102. campiña (castellà)
Font Diccionari castellà-català d'Enciclopèdia Catalana (4a edició)
f camp m, campanya.  [...]
103. pressió publicitària
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Força exercida per una campanya publicitària sobre el públic objectiu, que se sol mesurar calculant el nombre de GRP de la campanya. [...]
104. escolta activa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Tècnica de comunicació que consisteix a observar, captar i interpretar el que diu l'audiència sobre un tema, una campanya, una organització, etc. [...]
105. escolta activa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Tècnica de comunicació que consisteix a observar, captar i interpretar el que diu l'audiència sobre un tema, una campanya, una organització, etc. [...]
106. cost per resposta
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Cost d'aconseguir una resposta en una campanya de màrqueting directe, que s'obté dividint el cost de la campanya pel nombre de respostes rebudes. [...]
107. doble sostre
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Esport
Coberta d'una tenda de campanya. [...]
108. audiència neta
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Nombre de persones que han contactat durant un període determinat amb un, o amb més d'un, dels suports publicitaris utilitzats en una campanya, excloent-ne les duplicacions d'audiència. [...]
109. cobertura neta
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percentatge de persones que han contactat durant un període determinat amb un, o amb més d'un, dels suports publicitaris utilitzats en una campanya, excloent-ne les duplicacions d'audiència. [...]
110. cost per comanda
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Cost de la venda d'un producte o servei ofert en una campanya de màrqueting directe, que s'obté dividint el cost de la campanya pel nombre de comandes rebudes. [...]
Pàgines  11 / 23 
<< Anterior  Pàgina  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  Següent >>